Det här är sidan där vi delar med oss av av alla roliga saker som barn säger. Det är barncitat som roar, berör och gör oss glada. Om du har hört ett barn säga något roligt skicka in det till oss så att fler får ta del av det!

Hoppas att ni tycker att det är lika roligt som vi!

torsdag 19 augusti 2010

Man kan bli ringmärkt på många sätt

Grannflickan M 5 år tar min hand och kollar på ringen som sitter på vänster ringfinger, hon kollar upp mig mig och frågar:

M: "Har du fått ringen av A?"
Jag: "Nej, jag har fått den av min farmor."
M ser fundersam ut, pillar lite på ringen och säger
M: "Men är det inte killar som ska ge ringar till tjejer?"

Inskickad av Caroline F

1 kommentar:

  1. Nu är det dags att anmäla sig till dagens blogg! Informationen finns i inlägget "Dagens blogg" :) Ta del av mina 3000 unika besökare om du vinner!
    [ber om ursäkt om du ej vill ha såna här kommentarer]

    SvaraRadera